REGISTRÁCIA
Aká je povinnosť zaregistrovať si účet vo veľkoobchodnej spoločnosti FactoryPrice.eu?
Registrácia je potrebná z dôvodu kúpnej zmluvy. Stačí sa prihlásiť do veľkoobchodníka je veľmi jednoduché a trvá niekoľko minút. Stačí uviesť svoje meno, názov spoločnosti a NIP, údaje o teleadresách pre spracovanie budúcich objednávok a dodávok a e-mailovú adresu, ktorá bude slúžiť ako vaše prihlasovacie meno. Registrácia nezahŕňa žiadne poplatky, bola a vždy bude zadarmo.
Nemám žiadne podnikanie — je možné zaregistrovať účet súkromnej osoby?
Spolupracujeme len s aktívnymi operátormi, takže si musíte zaregistrovať zákaznícky účet s uvedením čísla NIP (firmy alebo spoločnosti), číslom UTR (samostatne zárobkovo činnej osoby vo Veľkej Británii) alebo iné daňové identifikačné číslo platné pre vašu krajinu. Podrobnosti o tom nájdete v: Kde získať NIP alebo iný daňový idendifier. Po registrácii účtu naše administratívne oddelenie overí zadané údaje a pošle automatickú správu potvrdzujúcu stav veľkoobchodného zákazníka.
Je možné vymazať registrovaný veľkoobchodný zákaznícky účet?
Samozrejme, môžete sa kedykoľvek odhlásiť z toho, že máte účet u nášho veľkoobchodníka. Ak sa rozhodnete odstrániť svoj účet, obráťte sa na náš zákaznícky servis – pomôžeme natrvalo odstrániť vaše údaje.
AKTUALIZOVAŤ ÚDAJE V PROFILE
Čo robiť, keď zabudnem heslo?
Vieme, že čím viac údajov potrebujeme pracovať, tým ľahšie je zabudnúť na jednu z nich. Ak zabudnete heslo na webovú stránku veľkoobchodníka, stačí kliknúť na odkaz „žiadne prihlasovacie meno alebo heslo“ a zadajte e-mailovú adresu, na ktorú bol váš účet vytvorený. Na uvedenú poštu sa odošle správa s návrhom na prihlásenie na stránku bez toho, aby bolo potrebné zadať heslo. Ak chcete, môžete tiež nastaviť nové heslo kliknutím na e-mail v odkazu „Nastaviť nové heslo“.
Ako môžem zmeniť heslo svojho konta?
Informácie o prístupe k účtu môžete kedykoľvek zmeniť na FactoryPrice.eu. Dosť na to, aby ste prešli do sekcie „Úprava údajov“ na karte „Váš profil“. V dolnej časti sekcie zvoľte „zmeniť heslo“. Teraz môžete nastaviť nové heslo pre prístup k vášmu účtu. Uistite sa, že nikomu neposkytnete svoje informácie na prihlásenie na stránku.
Ako môžem zmeniť údaje NIP alebo adresy pre prepravné objednávky?
Bohužiaľ, tieto zmeny nemôžete vykonať na vlastnú päsť z dôvodu daňovej povinnosti a rozdielnych osád pre rôzne krajiny. S radosťou vám pomôžeme aktualizovať tieto údaje — obráťte sa na náš zákaznícky servis a náš tím podpory určite opraví údaje, ktoré potrebujete vo vašom profile.
Ako môžem zmeniť svoju e-mailovú adresu?
Svoju e-mailovú adresu môžete kedykoľvek zmeniť, aby ste mohli prijímať naše upozornenia a prihlásiť sa na webovú stránku v sekcii „Úprava údajov“ na karte „Váš profil“. Jednoducho zadajte novú podporovanú v poli „e-mailová adresa“. Upozorňujeme, že všetka korešpondencia týkajúca sa plnenia vašich objednávok a všetkých newsletterov bude nasmerovaná na túto adresu.
Je moje osobné údaje zabezpečené?
Prikladáme veľký dôraz na dôvernosť vašich údajov, ktorá sa riadi platnými zákonmi o ochrane osobných údajov a zákazu šírenia v médiách. Spracujeme ich len na predajné transakcie. Tému bezpečnosti informácií diskutujeme vo veľkej miere v našich Zásadách ochrany osobných údajov.
VÝROBKY A PONUKA VEĽKOOBCHODNÍKOV
Aké produkty ponúka veľkoobchodná spoločnosť FactoryPriceeu?
Naša ponuka sa neustále mení a spektrum sortimentu je veľmi široké. Nájdete u nás bohatú módnu ponuku, ktorá úplne zmení vás a vašich zákazníkov a šatník bude vždy v súlade so súčasnými módnymi trendmi. Okrem každodenného a vrchného oblečenia, obuvi, spodného prádla a každodenných doplnkov sme pripravili špeciálne vybranú ponuku HOME.
Sú výrobky v súlade so štandardnou veľkosťou?
Môže sa stať, že v niektorých produktoch sa veľkosť mierne odchyľuje od štandardnej veľkosti. Je to spôsobené tým, že prináša oblečenie od rôznych výrobcov. Možné rozdiely vo veľkosti (nadhodnotenie alebo podhodnotenie) sú uvedené v opise. Pri výbere produktu z našej ponuky si môžete navrhnúť všeobecnú tabuľku veľkosti uvedenú na stránke. Ak máte akékoľvek pochybnosti o veľkosti, obráťte sa na náš zákaznícky servis. Stačí nám poslať e-mailovú správu s kódom produktu a otázku týkajúcu sa konkrétnych rozmerov.
Zahŕňajú ceny uvedené na webovej stránke veľkoobchodníkov DPH?
Ceny, ktoré poskytujeme na stránkach produktov, sú čisté ceny. Spolupracujeme s veľkoobchodnými zákazníkmi z celej Európy, z ktorých niektorí sú platiteľmi DPH v EÚ ako súčasť dodávky tovaru v rámci Spoločenstva. Preto je potrebné pripočítať k cenám uvedeným na internetovej stránke 23% z účtovanej DPH.
PRÍSTUP KU VŠETKÝM FUNKCIÁM VEĽKOOBCHODNÍKA
Môžem poznať ponuku a cenové rozpätie výrobkov z veľkoobchodnej ponuky?
Ceny a stavy skladov sú viditeľné len pri prihlásení do veľkoobchodnej lokality. Preto je potrebné zaregistrovať veľkoobchodný zákaznícky účet.
Ako môžem získať prístup k fotografiám a popisom produktov z ponuky?
Po prihlásení na veľkoobchodnú stránku môžete použiť všetky jeho funkcie. Ponuku nášho veľkoobchodníka môžete preniesť do vášho internetového obchodu a môžete tiež úplne bezplatne využívať jednotlivé fotografie a popisy. Podrobnosti o tom nájdete v: Prístup k fotografiám a popisom Pohodlná integrácia veľkoobchodníkov
ZADÁVANIE A ÚPRAVA OBJEDNÁVOK
Ako môžem zadať objednávku?
Proces nákupu je veľmi intuitívny. Stačí vybrať požadované produkty a pridať ich do nákupného košíka. Ak chcete zbierať viac produktov, kliknite na tlačidlo „Pokračovať v nakupovaní“, ktoré sa zobrazí uprostred stránky. Po dokončení všetkého tovaru prejdite do košíka kliknutím na jeho ikonu v pravom hornom rohu stránky. Ak máte zľavový kupón, môžete ho v tejto fáze použiť zadaním reťazca a prijatím použitia tlačidlom „Schváliť“. Pokračujte kliknutím na tlačidlo v dolnej časti stránky a na nasledujúcich podstránkach vytvorte formu doručenia a preferovanú formu platby. Tiež skontrolujte, či sú uvedené teleadresné údaje aktuálne — presne v tomto formulári budú prenesené dopravnej spoločnosti, ktorá dodanie uskutoční.
Kde môžem získať zľavový kupón na nákupy?
Zľavy na nákupy sú zasielané e-mailom a môžete tiež získať poukaz v balíku s vašou objednávkou. Pravidelne nahrávame informácie o propagačných akciách na našich profiloch sociálnych médií. Sledujte nás na Instagrame a Facebooku a zostaňte aktuálne so všetkými zľavami! Facebook: @hurtownia .factoryprice Instagram: @factoryprice .veľkoobchod
Ako môžem použiť zľavový kód?
Pri zadávaní objednávky môžete použiť poukaz alebo zľavový kód. V hornej časti stránky sa zobrazí pole s kódom zľavy. Stačí zadať kód a stlačiť tlačidlo „Schváliť“. Potom bude hodnota objednávky zodpovedajúcim spôsobom znížená. Pamätajte, že v jednom poradí môže byť použitý iba jeden kód.
Ako môžem skontrolovať stav mojej objednávky?
Pri správnom zadaní objednávky obdržíte e-mailové potvrdenie o nákupe. Pri každej zmene stavu vás budeme informovať o ďalšej fáze implementácie. Okrem toho môžete zobraziť aktuálny stav transakcie v časti „Objednávky a dostupné prostriedky“ na karte „Vaše konto“.
Môžem skombinovať niekoľko objednávok do jedného väčšieho?
Kombinácia objednávok je možná v počiatočných fázach implementácie. Ak sú vaše objednávky „nedoručené“ alebo „čakajúce platby“, stačí kontaktovať našu kanceláriu zákazníckeho servisu a uviesť čísla objednávok pre hovor. Vzhľadom na dynamický proces plnenia objednávky odporúčame telefonický kontakt, aby sa nestratila možnosť zlúčenia objednávok. V prípade úspešnej kombinácie objednávok sa náklady na zásielku časovo rozlíšia len raz.
Ako zmením svoju doručovaciu adresu
Pri registrácii veľkoobchodného zákazníckeho konta zadáte detaily teleadresy. Ak chcete, aby bola konkrétna objednávka odoslaná na inú adresu, obráťte sa na oddelenie služieb zákazníkom. Všetko, čo musíte urobiť, je poskytnúť číslo objednávky a urobíme potrebné úpravy. Z technických dôvodov je zmena adries možná len v poradí so stavom „nespracované“ alebo „čakajúce platby“.
Môžem zmeniť doručovaciu adresu v objednávke počas vykonávania?
Áno, stačí nás kontaktovať a poskytnúť nám potrebné údaje o adrese a číslo objednávky. Ak objednávka už dostala číslo zásielky, obrátime sa priamo na dopravcu a pokúsime sa presmerovať balík s vašou objednávkou na správnu adresu.
Môžem svoju objednávku zrušiť?
Samozrejme. Stačí, keď sa obrátite na našu kanceláriu zákazníckeho servisu a uveďte číslo objednávky, z ktorého sa chcete odhlásiť, a naši konzultanti vykonajú potrebné zmeny. Ak už bola objednávka zaplatená, objednáme náhradu vzniknutých nákladov tak, aby peniaze boli pripravené na ďalšie nákupy. Upozorňujeme, že zrušenie objednávky alebo časti produktov je možné len vtedy, ak je objednávka „nedoručená“ alebo „čakajúca platba“.
Ako môžem zrušiť objednávku počas jej vykonania?
Zrušenie objednávky počas jeho realizácie nie je možné z technických dôvodov. Ak je vaša objednávka už na mieste, ale chcete svoj nákup zrušiť, obráťte sa na našu kanceláriu služieb zákazníkom. Spoločne určíme najlepšie riešenie a budeme vás informovať o ďalších krokoch.
Vydávate faktúry s odloženou platbou (obchodný úver)?
Bohužiaľ, takéto faktúry nevydávame. Môžeme pripraviť proformu faktúru na vykonanie platby. Lehota pre prevod je 3 pracovné dni, dátum platby sa považuje za dátum účtovania finančných prostriedkov na našom účte. Dokument si môžete stiahnuť zo záložky s obstarávaním alebo kontaktovaním oddelenia zákazníckeho servisu.
Kedy dostanem faktúru za objednávku?
Spolu s objednanými produktmi dostanete vonkajší dokument vydania (WZ) so zoznamom produktov prijatých v balení. Do 7 pracovných dní od konečného termínu doručenia zašle naše finančné oddelenie elektronickú faktúru na e-mailovú adresu uvedenú pri registrácii.
PLATBY
Aké sú dostupné formy platby?
V záujme pohodlia vašich nákupov poskytujeme platbu za objednávku tradičným prevodom, elektronickým prevodom cez PayU a platbou po doručení. Nie je možné vykonávať poštové prevody pre zakúpené produkty. Nezabudnite, že máte presne 3 dni na zaplatenie príkazu na predplatenie (prevod alebo PayU). Po tomto dátume bude objednávka automaticky zrušená našim systémom a my ju nesplníme.
Aké je číslo účtu na uloženie objednávky?
Údaje na prenos zakúpených produktov dostanete e-mailom po zadaní objednávky. Ak z nejakého dôvodu prehliadnete správu alebo ju vymažete, pošleme ďalšiu pripomienku o potrebe zaplatiť objednávku. Pre vaše pohodlie poskytujeme údaje o úhrade vašej objednávky:
Veľkoobchod Factoryprice | MUS Sławomir Pazio
21 Future Street, 05-552 Łazy (Varšava)
SK 12 1090 1056 0000 0001 3426 4125 (SANTANDER)
SWIFT kód (BIC): WBKPPLPP
Môžem za objednávku zaplatiť v cudzej mene (napr. EURO)?
Pokiaľ je to možné — pri zadávaní objednávky si môžete vybrať menu na veľkoobchodnej stránke (správne políčko nájdete v hornej časti stránky, vedľa nákupného košíka) a môžete sa tiež obrátiť na našu kanceláriu zákazníckeho servisu. Vypočítame hodnotu objednávky a zašleme údaje na platbu. Pre vaše pohodlie je číslo bankového účtu pre vklady v eurách uvedené nižšie:
Veľkoobchod Factoryprice | MUS Sławomir Pazio
21 Future Street, 05-552 Łazy (Varšava)
SK 76 1090 1056 0000 0001 3426 4137 (SANTANDER)
SWIFT kód (BIC): WBKPPLPP
Je možné zaplatiť kartou po prijatí?
Spravidla pri prijatí môžete zaplatiť odpočítanú sumu hotovosti. Kuriéri nie sú povinní mať menšie stráviť zvyšok. Vzhľadom na dynamický rast väčšiny dopravných spoločností majú dodávatelia stále viac s nimi terminál mobilných platobných kariet. Podrobnosti o dátume doručenia a možnosti platby odosielajú naši logistickí partneri v samostatných e-mailoch a prostredníctvom SMS.
Môžem zmeniť platobný formulár vybraný v objednávke?
Zmena formy platby je možná len v počiatočnej fáze vykonania príkazu, t. j. v čase, keď má status „nedoručený“ alebo „čakajúci platba“. Stačí stačiť kontaktovať našu kanceláriu zákazníckeho servisu a uviesť číslo objednávky, v ktorom chcete zmeniť spôsob platby. Upozorňujeme, že objednávky s platbou po prijatí sú automaticky prevedené na dokončenie a nemáme technickú príležitosť zmeniť spôsob platby na zálohu. V takejto situácii bude potrebné zaplatiť zásielku dodávateľa pri prijímaní objednávky.
TERMÍNY A DODÁVKY
Ako dlho trvá objednávka?
Objednávky sa vykonávajú pravidelne tak, aby sa odoslanie uskutočnilo najneskôr do 24 hodín po správnom zaplatení objednávky. Objednávky s platbou po prijatí sú automaticky prevedené na dokončenie. Naše prepravné oddelenie pracuje počas týždňa, ale môže sa stať, že objednávky podané v piatok po 13:00 kuriér nebude vyzdvihnúť až v pondelok.
Môže byť objednávka doručená na nasledujúci deň?
Bohužiaľ nie, aj keď by sme radi videli, že sa to stane. Implementácia do 24 h znamená odoslanie objednávky do maximálne 2 pracovných dní odo dňa, kedy sú správne umiestnené a zaplatené. Od prevodu balíka kuriérovi na skutočnú dodávku môže prejsť 1 až 3 pracovné dni. Vieme však, že naši logistickí partneri vyvíjajú maximálne úsilie, aby doručili zásielky s objednávkami našich zákazníkov čo najskôr.
Môžem si objednávku vyzdvihnúť osobne?
Bohužiaľ, osobný príjem nie je možný — všetky produkty posielame prostredníctvom nákladných spoločností. Podarilo sa nám znížiť náklady na prepravu na minimum, aby platba za doručenie bola takmer neciteľná.
Posielaš objednávky v dropshippingovom modeli?
V súčasnosti nevykonávame zásielky priamo cieľovému zákazníkovi. Všetky objednávky sa odosielajú priamo na dodaciu adresu vášho skladu uvedenú pri registrácii. Ďalšiu distribúciu si musíte uvedomiť sami. Pri neustále rozvíjaní našich služieb sa snažíme realizovať spoluprácu v dropshippingovom modeli. V klientskom paneli k dispozícii tu môžete skontrolovať dostupné možnosti. Akonáhle budeme môcť implementovať takéto riešenie, určite bude vo vašom paneli ďalšia možnosť.
Aké sú náklady spojené so zásielkou?
Celkové náklady na doručenie objednávky závisia od zvolenej formy platby a preferovaného dopravcu. Snažíme sa, aby naša ponuka bola čo najkonkurencieschopnejšia, takže sme znížili prepravné náklady na minimum. Vďaka tomu bude platba za doručenie takmer nepociťovaná pre vás. Aktuálny cenník zásielok je podrobne popísaný v záložka s dodávkami.
Môže byť objednávka odoslaná mimo Poľska?
Samozrejme, dodávame objednávky vo všetkých členských štátoch Európskej únie, Spojenom kráľovstve a Ukrajine. Poukazujeme však na to, že existuje minimálna hodnota objednávky a zvýšené náklady na dopravu. Podrobnejšie informácie nájdete v téme záložka s dodávkami.
VÝMENY A VÝMENY
Informácie o vráteniach sú podrobne uvedené na tejto stránke: Pravidlá vrátenia a výmeny
ZÁRUKA A REKLAMÁCIE
Podlieha tovar zárukám a zárukám?
Na základe nariadení veľkoobchodníkov vyvinutých na základe súčasných zákonov vrátane Občianskeho zákonníka vylučujeme zodpovednosť z hľadiska záruky. Neposkytujeme ani záruky na predaný tovar. Ako veľkoobchodník tiež neprijímame sťažnosti od spotrebiteľov, ktorí sú vašimi zákazníkmi — nesiete zodpovednosť za akékoľvek vady tovaru zistené po zakúpení ako predávajúci.
Môžem podať sťažnosť, ak zistím chyby po doručení?
Prijímame zmluvné výnosy v súlade s pravidlami opísanými na tejto stránke: Pravidlá vrátenia a výmeny.
KONTAKT S OBCHODOM
Ako môžem kontaktovať veľkoobchodnú službu?
Pre našich zákazníkov poskytujeme pohodlnú formu kontaktu s kanceláriou zákazníckeho servisu. Naši konzultanti sú k dispozícii od pondelka do piatku od 8:00 do 16:00. Môžete nám poslať správu na hurt@factoryprice.eu alebo zavolajte na číslo 601 547 740. Náklady na hovor sú v súlade so sadzbou vášho operátora.
Je možné prísť do veľkoobchodníka, aby si pred nákupom pozrel tovar?
Bohužiaľ, takáto možnosť neexistuje. Sme online veľkoobchodník a predávame v prepravnom modeli. Ak máte akékoľvek pochybnosti alebo ďalšie otázky týkajúce sa produktov, môžete sa obrátiť na naše oddelenie služieb zákazníkom. Máte tiež možnosť skontrolovať produkty po doručení a poslať späť to, čo nespĺňa vaše očakávania v rámci zmluvného vrátenia. Pravidlá správania v takýchto situáciách sú podrobne popísané na tejto stránke: Pravidlá vrátenia a výmeny.